Dostawa i zwrot

Czy możecie zagwarantować, że transport jest naprawdę darmowy?

Przy zamówieniu powyżej 399 PLN gwarantujemy naszym klientom bezpłatną dostawę pod wskazany adres. Jeśli wartość zamówienia jest mniejsza niż 399 PLN, koszt wysyłki wynosi 8,90PLN.

Jak długo będę czekał na doręczenie towaru?

Większość produktów, które oferujemy na naszej stronie, mamy we własnym magazynie wewnętrznym. Gwarantujemy wysłanie tych produktów w dniu otrzymania zamówienia (do godziny 12:00). Dostawa jest 2-3 dni roboczych po wysyłce.

W przypadku większości produktów, których obecnie nie mamy w magazynie, dostawa jest zazwyczaj w ciągu 3-5 dni roboczych. W rzadkich przypadkach dostawa towarów od dostawcy może trwać dłużej niż zwykle. Poinformujemy Cię z wyprzedzeniem o opóźnieniu i szacowanej dacie dostawy.


Która firma przewozowa dostarczy moją przesyłkę?

Już od dłuższego czasu iz sukcesem współpracujemy z firmą kurierską DPD. Towar zostanie dostarczony na adres podany podczas procesu składania zamówienia.


Czy będę mógł śledzić, gdzie znajduje się moja przesyłka?

Oczywiście śledzenie zamówień jest możliwe. Po przekazaniu zamówienia do firmy spedycyjnej wyślemy potwierdzenie dostawy na Twój adres e-mail wraz z linkiem, na którym możesz śledzić przesyłkę po wpisaniu numeru przesyłki. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia i status dostawy w dowolnym momencie na swoim koncie klienta.


Towar jest uszkodzony, co mam zrobić?

Najpierw prosimy przyjąć nasze szczere przeprosiny. Pomimo starannego pakowania, towary są w rzadkich przypadkach uszkodzone podczas transportu, do którego nie mamy bezpośredniego dostępu.

Jeśli towary są uszkodzone, prosimy o kontakt pod adresem e-mail  info@irisimo.hr natychmiast po ich stwierdzeniu. W wiadomości prosimy opisać szczegóły i zakres uszkodzeń tak szczegółowo jak to możliwe, a jeśli jest taka możliwość, dołączyć zdjęcie, na którym wada jest wyraźnie widoczna. Następnie zgodnie z naszymi instrukcjami, zapakuj towar w oryginalnym opakowaniu, do którego wkładasz jego pełną zawartość i wyślij na nasz adres.

Po dokonaniu oceny uszkodzenia i uznania reklamacji, w ciągu siedmiu dni roboczych od otrzymania przesyłki, ten sam produkt zostanie wysłany na Twój adres lub pieniądze zostaną zwrócone. Zwrot kosztów związanych z transportem uszkodzonych towarów i kosztem wysłania nowego produktu są w pełni w naszej gestii.


Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, możesz. Masz 30 dni na zwrot towaru od jego doręczenia. Jeśli zdarzy się, że produkt zamówiony u nas nie podoba Ci się lub z każdegoinnego powodu go nie chcesz, możesz odesłać go bez ryzyka.

Natychmiast po otrzymaniu towaru, który zdecydowałeś się odesłać, sprawdzimy jego stan, a jeśli produkt nie wykazuje zużycia, nie jest uszkodzony i jego opakowanie jest kompletne, zwrócimy pieniądze na Twoje konto bankowe. Jeżeli towar nie zostanie zwrócony w oryginalnym opakowaniu, brakuje dokumentów lub etykiet, są ślady użycia lub w inny sposób jest uszkodzony, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu towaru.

Należy pamiętać, że koszt dostarczenia towaru na nasz adres jest pokryty przez klienta. Za uszkodzenie lub utratę towaru podczas transportu nie ponosi nasza firma żadnych konsekwencji. Zawsze przechowuj dokument dot. przesyłki z powodu ewentualnej reklamacjiw firmie spedycyjnej.


Czy mogę wymienić swój produkt za inny znajdujący się w ofercie?

Zmieniłeś zdanie i chciałbyś wymienić produkt za inny z naszej oferty? Żaden problem. Po prostu wyślij nam towar, którym nie jesteś już zainteresowany i wprowadź nowe zamówienie z wybranym produktem, a następnie w uwadze wprowadź oryginalny numer zamówienia i tekst: Wysyłam do wymiany.

Natychmiast po otrzymaniu towaru, który wybrałeś do wymiany, sprawdzimy jego stan, a jeśli produkt nie wykazuje śladów zużycia, nie jest uszkodzony i jego opakowanie jest kompletne, wysyłamy nowy wybrany produkt. Jeżeli towary nie zostaną zwrócone w oryginalnym opakowaniu, brakuje dokumentów lub etykiety,  są ślady użycia zostaną, lub towar jest uszkodzony w inny sposób, zastrzegamy sobie prawo do odmowy wymiany towaru.


Na jaki adres mam wysłać towar?

Dokładnie zapakowany towar, którego oryginalne opakowanie zawiera wszystkie elementy, które otrzymałeś od nas, należy posłać pocztą lub firmą transportową, na adres:

Pošta bez hranic s.r.o
ul. Bielska 63A, ID6518
Cieszyn 43-400

Formularze do pobrania: Formularz odstąpienia od umowy | Formularz wymiany towaru
Przejdź na złożenie reklamacji online >>>


W jakim czasie mogę oczekiwać zwrotu pieniędzy?

Zwrot pieniędzy na konto bankowe zwykle zajmuje do 14 dni roboczych. Natychmiast po sprawdzeniu zawartości paczki, stanu towaru i przyjęciu reklamacji dot. zwrotu pieniędzy, zwrócimy płatność. Pieniądze powinieneś uzyskasz na konto, w zależności od rodzaju karty płatniczej / kredytowej i warunków bankowych, w ciągu pięciu lub sześciu dni roboczych od daty otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej rozpoczęcie procesu zwrotu.