Ponadstandardowa rozszerzona gwarancja

Ponadstandardowa rozszerzona gwarancja udzielana przez producenta to gwarancja wykraczającą poza ustawowy okres gwarancyjny.

Przed zgłoszeniem reklamacji należy pamiętać, że gwarancja nie jest udzielana na:

  • Wady powstałe w wyniku użytkowania zegarka niezgodnie z instrukcją użytkowania i zalecaną pielęgnacją, w wyniku modyfikacji lub nieprofesjonalnej interwencji. Instrukcje użytkowania zegarka oraz zasady należytej pielęgnacji podane są w instrukcji użytkowania.
  • Błędy, które powstały przy pożarze lub innych klęskach żywiołowych.
  • Przypadki, kiedy podczas reklamacji nie jest prawidłowo i kompletnie złożona oraz wypełniona karta gwarancyjna lub dowód sprzedaży.
  • Zużycie zegarka w wyniku normalnego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z instrukcją użytkowania i pielęgnacji zegarka. Jest to głównie zużycie szkła, koperty i bransolety lub paska lub zużycie baterii, gdy jest ona w zegarku.
  • Reklamacje dotyczące parametrów i funkcji, które są zgodne z parametrami i funkcjami podanymi w instrukcji obsługi.
  • Błędy spowodowane naprawami lub modyfikacjami, które zostały realizowane przez inny niż autoryzowany serwis danej marki.

Ostrzeżenie

  • Jeśli reklamacja zostanie złożona w kraju innym niż ten, w którym zegarek został zakupiony, jej rozpatrzenie może potrwać dłużej.
  • Prosimy o zapoznanie się z parametrami i sposobem użytkowania zegarka w instrukcji obsługi, która znajduje się w opakowaniu każdego zegarka. Jeśli zegarek jest oznaczony jako wodoszczelny, zalecamy sprawdzanie wodoszczelności przynajmniej raz w roku w autoryzowanym serwisie.
  • Udzielenie gwarancji pozostaje bez uszczerbku dla praw kupującego związanych z zakupem towarów na mocy przepisów szczególnych.